Ingyenes vezetett meditációk

Bárhol, bármikor.

Miben segít a meditáció?

meditacio

Elősegíti a tudatfejlődésedet.

Ennek köszönhetően erősödhetsz annyit, hogy:

  • fel tudd oldani a korlátozó hitrendszereidet, és el tudd engedni a nehéz érzéseidet
  • könnyebbnek éld meg az utadat, és tovább tudj lépni, ha elakadtál
  • örömmel végezd a munkádat, ha itt az ideje pedig tudj váltani
  • orvosolni tudd a családi vagy párkapcsolati problémáidat, ha itt az ideje pedig tudj lezárni
  • rendbetedd az anyagi helyzetedet

A növekvő életenergiád támogatni fog minden területen.

Az utóbbi 40 évben számos kutatás támasztotta alá a meditáció jótékony hatásait. Míg az utóbbi néhány ezer évben rengeteg egybehangzó beszámoló született.

  • Megnövekedett életerő

    Örömtelibb és eredményesebb élet / munka / párkapcsolat

  • Önbizalom és empátia

    Kevesebb érzelmi-mentális torzulás az érzékelésben

  • Minőségi kapcsolatok

    Könnyebb kapcsolódás, tisztább kommunikáció

  • Fejlettebb agyszerkezet

    Egyes területeken sűrűbb szürkeállomány és vastagabb agykéreg

  • Kevesebb stressz

    Nyugodtabb és kiegyensúlyozottabb élet / munka / párkapcsolat

  • Pihentetőbb alvás

    Jobb alvás és megnövekedett energiaszint

Kéred az alábbi 5 ingyenes meditációt?

Meditáció a célok eléréséhez
16 perc
Kezdő meditáció
19 perc
Szabadulás az elme hipnózisából
23 perc
Haladó a Csendes hátteren
21 perc

"Ez a leggyorsabb, legelemibb technika és egy egyszerű “tennivalóból” áll."
(Dr. David R. Hawkins, Advanced Spiritual Research)

Meditáció a foszféneken
20 perc

Tippek a meditációhoz

  • A szándékod tisztulásához, megerősödéséhez rendszeresen olvass tudatfejlődés és meditáció témában a Facebook csoportomban és a Hírleveleimben!
  • Miután meghallgattál néhány különböző meditációt, válaszd azt, amelyik a legszimpatikusabb. Azzal gyakorolj legalább néhány hónapig! A meditáció nem egy varázspálca. Hosszabb időt vehet igénybe, mire jelentős hatással lesz az életminőségedre.
  • Először tűzz ki egy kisebb, könnyebben elérhető célt, például hogy minden hétfőn és pénteken meditációval kezded a napodat! A szokás kialakítása erőfeszítést igényelhet. Talán könnyebben megy, ha egy nem kívánt szokásodat rövidíted le a meditációs gyakorlásodért. Ha a kezdeti vállalásod már könnyedén megy, akkor növeld a heti alkalmak számát.
  • Körülbelül ugyanabban az időben gyakorolj mindig, lehetőleg reggel és/vagy este!